sobsss :(

Saya saya saya saya teramat teramat teramat teramat sakit sakit sakit sakit hati -.-

pffftss , rasa nak je campak dia dlm lombong .ahhhh , gila x tahan sakit hati ni.boleh sesekali jgn buat saya 
sakit hati ?boleh kan kan ?dahhh , x nak kawan kau . gedik -.- mulut ad berape ha kau? celupah sngt .
nak saya tolong  stapler kan ?boleh jee =.= semalam mmng nasib baik ah kan dpt pegang 
tanglong.so kena duduk atas.biar jauh2 dr kau.sekali x de tmpt ,mmng kena duduk
dgn kau.tapi kau jauhh kat depan saya dkt belakang dgn form 3 and form 2 yg sporting2
kayy .walaupun saya kesunyian tp mereka melayan saya gila sportimg ! awak ?
saya menyampah dah dgn awak -.- rse nak hempuk2 sampai penyek.nak?
klau nak meh sini meh . grrrrrrrrrr -.- benci benci benci benci ! :(
btw ,mmng lawatan semalam best gila gila tahap gaban lah !
enjoy walaupun mmng menyampah enn . errrr -,-
saya amatlah tengah sakit hati dgn Nur syamimi nasuha =.=
mmng nak je campak dia dlm lombong lpstu hempuk2 dia.
fuhhhh , mmng puas ah hati . tunggu je ah mimi balasan kau dpt nnt.
tunggu yea tunggu, gilaran SAYA yg membuat awak sakit hati.
saya nak mintak tolong dgn Shelyz,Azwa,Mya,Alwani .
mmng saya perlukan korunk .  Sobss T_______T
cuma korunk yg boleh faham apa yg saya rasa kan ?
kay harap boleh tolong. Jum buat mimi tu sakit hati pulokkk :'p
biar padan muka dia , HAHAHAH kaybye -.-



BTW sorry saya mmng TAK ADA mood nak update psal MSSM :'>

4 comments:

  1. jum2, kite geng dgn kmu :D

    ReplyDelete
  2. Haaa ,jum jum jum :'p HAHAH nak buat DIA sakit hati pulakk :P

    ReplyDelete
  3. wehh, bukan kau sorang je, ramai gila gaban tau. Actually, kau try act cool, tapi dia ingat kau jeles macam dia tu rapat dengan boyfriend kau tersyang tercinta. Urghhhh! JOM WEHHH! Kita BAKO aje

    ReplyDelete
  4. tau tape . errr -.- mengade je weyh . dia duk dgn kak syikin kejup2 panggil kte.menyampahhhhh ,mmng rase nk hempuk2 dia tu -,- jum jum kita BAKO aje !~ x tahan dah dgn dia tu -______-

    ReplyDelete