Exam is near :O

Hai hai ,kaybye -,-'' dah x boleh buang masa ,kena kurangkan guna internet ,HAHAH okay i mean kena kurangkan online,blogging and so on :/ kena studyyy ,Mid year exam kena buat betul2 . x nk reasult terukkk :( exam permulaan dpt ehem ehem 2a4b1c1d :P hambik kau , ad d ? terkrjut aku , ingat x de T.T d tu sc . mid year exam x nk ad c x nk ad d . soo kena study betul2 , doakan sye okay ? kthanks :') ishhhh , serammmmmm , takutttttt :s cihhh,mcm2 perasaan ad , okayyy ,aku nk sub yg aku dah a kekal , yg b naik a yg c naek b yg d tuuu , at least naik c or b :') aku jd separuh gila bila tau sc aku rupa2 nye d T.T
haihhhhh , mcm mne nk kurangkan online ? aku bangun tidur terus on , HAHA  xD blogging nii , selalu tngok je , x selalu update :P heh . mcm mne mcm mne mcm mne ?? tips tips >< risau ni mid year exam dah dekat :O okayy , senang , lupakan facebook untuk sebulan ,lupakan blog untuk sebulan and lupakan internet untuk seminggu xD HAHAHAH ,bgs kan ? -,-'' bajet boleh ah .haishhhhh ,susah , sayang betul aku dkt internet nii ,lg2 kat si fishbook :P uniksss kan ? Bhahahaha,haaaa lupaaa , phone aku yg paling aku syng ,muah2 :* HAHAH okayy , aku skrng kurang pegang phone :( busyy mehhh , klau orng text sometimes aku rep lmbt , lg2 klau time cuti sekolah ,mmng jarang lah aku nk text2 orng ni :/ klau hari sekolah balik skolah terus amik phone aku cium2 xD HAHAH *okay joke :P aku text orng lahh , x klau nk peluk tidur kot -,- hewhewhew , mcm mne nk kurangkan pegang phone time skolah niii ? haishhhhhh ,susah nk berjauhan dgn syng2 kuu ni :( okay dah stop merepekss , nk pegi study *cehh x de lah , ad bnyk kerja kena buat :( kaybye ,jgn lupa doa okay ? hihihih

No comments:

Post a Comment